aWEB sada imaju i ekološki proizvođači sa osječke Tržnice!

Datum objave: 24.03.2016

6 lokalnih proizvođača hrane napravilo je ovih dana svoje prve korake na internetu u sklopu projekta Tržnica d.o.o. Osijek i Agrokluba

Sve se češće srećemo sa informatičkim terminom cloud-a (oblaka) na kojemu su bazirane brojne današnje internet tehnologije. Upravo ovih dana Tržnica d.o.o. Osijek realizirale su jedan takav pilot projekt internet podrške za dio svojih zakupaca.

"U fokus ovog projekta naglasak smo postavili na lokalne eko proizvođače, koji su vrijedan dio ponude naših tržnica." izjavio je direktor tvtke Ante Šimić i dodao: "Ovim projektom htjeli smo pomoći korisnicima naših usluga da osim kupaca na tržnici iskorače i u svijet interneta i tamo nađu prostor za sebe i svoj proizvod."

Internetom do novih kupaca lokalnih proizvoda

Projekt je realiziran u suradnji sa informacijskim sustavom Agroklub, koji je prikupio, obradio i publicirao aktivnosti 6 različih proizvođača hrane sa područja Osijeka na internet.

"Projekt je realiziran pomoću našeg novog proizvoda aWEB koji je javnosti predstavljen početkom godine. Zamišljen je kao svojevrsna ulaznica farmerima u svijet interneta i po svemu sudeći, odlično odgovara potrebama lokalnih proizvođača. Njihove reakcije su izrazito pozitivne, dakle imamo zadovoljnog proizvođača kojemu se otvaraju nove perspektive i sa druge strane Tržnicu koja je svojoj usluzi dala dodanu vrijednost." rekla nam je Ivana Buljan, voditelj ovog projekta ispred Agrokluba.

Ulaznica u svijet interneta

Konačni rezultat projekta jesu 6 online proizvođača koji su ovime iskoračili u svijet interneta, bilo da su im kreirane prve internet stranice ili da su koristili promotivne mogućnosti aWEB usluge.

Radi se većinom o ekološkim proizvođačima voća, povrća i meda, a osim izrade stranica realizirano je i online oglašavanje.

Kornelija Mlinarević, pročelnica Upravnog odjela za programe i projekte EU i gospodarstvo grada Osijeka naglasila je ulogu javnog servisa u ovom projektu: "Na svima nama u javnoj upravi je zadatak da u što većoj mjeri pomognemo i potaknemo gospodarske aktivnosti na području Grada. Vjerujem da ćemo ovim projektom omogućiti izlazak naših vrijednih proizvođača na šire tržište."

Domaćem proizvodu nedostaje promocija

Informacijski sustav Agroklub je početkom ove godine na tržištu predstavio novu uslugu za poboljšanje položaja poljoprivrednih proizvođača na tržištu. Radi se o modelu izrade internet stranica za sve tvrtke, obrte, zadruge ili gospodarstva koje imaju finalni proizvod, a do sada nisu bili prisutni na internetu. U tom aWEB modelu omogućeno im je predstavljanje internet kupcima putem vlastitih web stranica, na kojima se nalaze sve potrebne informacije koje su jednom kupcu potrebne: informacije o proizvodima, cijenama, proizvođaču, fotografije kao i kontaktni podatci.

U eri trgovačkih lanaca i velike količine stranih proizvoda na tržištu i domaći proizvođači moraju ozbiljnije shvatiti marketing, inače će izgubiti poziciju na tržištu.

print QR arrow_upward